29 januari 2011

Catrice - Plum play with me

In daglicht

Zoals we gewend zijn van Catrice, is dit ook weer een prima lakje voor een goedkope prijs. Deze nagellak heet 120 Plum play with me. Persoonlijk hou ik niet zo van paarse nagellak. Op de foto heb ik 1 laagje nagellak gebruikt, maar op sommige plekjes dekte het niet helemaal volledig. Je kan dus beter 2 laagjes aanbrengen, maar daar heb ik nooit zo'n zin in dus doe ik het 1x dik lakken ;). Ik heb met Gosh - silver stempels gemaakt met het konad stempelset. De nagellak kost €2,49 en is te koop bij Kruitvat en Trekpleister.


In kunstlicht

Sorry dat ik geen foto's heb zonder de nail art!

1 reacties:

Mirre zei

Mooie nail art en leuke site ik zet je zometeen bij mijn fovoriete en mooie catrice lak!

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...