2 januari 2011

Hêrome nagelverharder sterk


Ik had al een tijdje geleden de nagelverharder van Hêrome gekregen. Je hebt 3 soorten, soft, sterk, en extra sterk. Ik heb de 'sterke' variant en kost 10,99 euro. De kuur duurde 14 dagen. Op de eerste dag moet je een laagje aanbrengen. De tweede dag nog een laagje. De derde dag haal je alles er weer af, en de vierde dag begin je weer van voor af aan. Dat heb ik 14 dagen volgehouden, wat ik best knap vond van mezelf ;). Ik kon 14 dagen geen nagellak op.


Bij mij heeft de nagelverharder niks geholpen, misschien zijn mijn nagels er nog wel slechter van geworden. Toen de nagelverharder erop zat zagen mijn nagels er heel mooi verzorgt uit, maar toen ik het eraf haalde waren ze er slecht aan toe. Doordat je steeds na een paar dagen met nagellakremover de nagelverharder er af moet halen, waren mijn nagels na de kuur uitgedroogd. Wat ik er wel bij moet zeggen, is dat ik van mezelf geen zwakke nagels heb. Maar voor mensen die zwakke nagels hebben, zou het wel kunnen werken. Daar kan ik niet over oordelen. De nagelverharder geeft een mooie glans, al droogt het iets matter op dan als het nat is. Deze nagelverharder kan ook gebruikt worden als basecoat.


Zoals je ziet op bovenstaande foto, heb ik al veel nagellak gebruikt voor één kuur.  Je mag het maar een paar keer per jaar gebruiken, maar vaker kan ook niet want ik denk dat dan het potje leeg is.

Heb je ervaring met de nagelverharders van Hêrome?

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...