28 januari 2011

Konad stamping nail art


Voordat ik het konad stempelset had besteld, had ik er al veel over gehoord. Ik heb er over gelezen op beautysites, maar ook in mijn omgeving waren er meiden die het hadden gekocht. Ik wilde het zo graag hebben, en heb mijn sinterklaasgeld daaraan uitgegeven. Konad is een merk gericht op het versieren van nagels door middel van stempels op imageplates. De imageplates raken nooit op en dus kan je altijd blijven stempelen. In dit artikel leg ik nog verder uit hoe het werkt.




Dit zijn de twee imageplates die ik erbij heb gekregen, met de namen M4 en M9. Je doet wat nagellak op een imageplate waar het figuurtje zit. Met de schraper schuif je over de imageplate en haal je de nagellak eraf die niet in het figuurtje zit. Dan druk je de stempel op de imageplate en dan komt het nagellakfiguurtje op de stempel. De stempel druk je nu over je nagels heen, en dan laat het nagellakfiguurtje los op je nagels. Het is een beetje moeilijk uit te leggen hoe je het moet doen, maar op youtube staan genoeg filmpjes met instructies.

Schraper

Stempel



Deze drie nagellakjes kreeg ik erbij. Rood, blauw en wit. Ik heb alleen de witte nog gebruikt, want wit staat bij bijna elke kleur nagellak mooi. Deze nagellak is dikker dan gewone nagellak, zodat de stempel de nagellak goed pakt. Maar ik ben er achter gekomen dat je ook sommige gewone nagellakjes kunt gebruiken. Als je een goed dekkende nagellak hebt, en met veel pigment dan wil het waarschijnlijk ook wel lukken.


Hier zie je m'n eerste stempelcreatie :). Ik heb op elke nagel dezelfde stempel gebruikt, en op m'n ringvinger en duim een steentje gedaan. De nagellak is van Catrice, Wrapped around my finger. Ik heb het stempelset gekocht bij de Boozyshop. Het is een hele leuke webshop, waar je niet alleen nagellak kan kopen maar alles wat met beauty te maken heeft. Toen ik het pakketje binnen kreeg, ging ik het gelijk proberen. Het lukte in één keer! Ik had gehoord dat het nog best moeilijk was om te maken, maar dat viel dus reuze mee. Ik had voor die tijd ook even op youtube gekeken hoe het moest, dus wist ik al wel wat ik moest doen. Het is zo leuk dat je zo iets moois kan maken, op een hele gemakkelijke manier. Het stempelset wat ik heb gekocht, koste €15,- exclusief verzendkosten. Dan heb je alles compleet en kun je meteen aan de slag met stempelen.

Als je niet wilt bestellen op internet; Essence heeft ook een stempelset! Die zijn te koop bij de grotere filialen van de kruitvat.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...