1 februari 2011

Leuke nagelcreaties


Waar haal ik nou mijn inspiratie voor nail art vandaan? Ik zoek vaak op internet leuke creaties voor je nagels. Dan kijk ik naar nail art die ik zelf ook zou kunnen maken, en sla ik de foto op. Ik heb al heel wat foto's opgeslagen, dus deel ik er een paar met jullie...


 




Dit is gedaan met sponzen. Je doet wat nagellak op een sponsje en dept het op de nagels. Bij de laatste nagels zie je van die sponsjes. Maar het maakt niet uit wat voor sponsje je gebruikt, alleen de structuur van de spons kan verschillen. Konad heeft ook Sponge Nail Art, wat te koop is bij de Boozyshop.





Dat je met simpele stipjes zulke leuke dingen kunt maken! De stipjes kun je zetten met dottingtools.  Je hebt dottingtools voor kleine stipjes en grootte stippen. Maar je kunt ook gewoon een sat√©prikker gebruiken. Ik gebruik voor witte stipjes een striper van Essence french manicure, dat werkt ook heel fijn.




En als laatste deze drie. De eerste 2 foto's is waarschijnlijk gemaakt met stripers. De laatste foto kun je namaken door plakband te gebruiken. Eerst de helft afplakken en lakken, daarna de andere helft. Of je gaat met de roze nagellak over het zwarte heen.

Op deze sites staan hele mooie creaties; http://fuckyeahprettynails.tumblr.com/ en http://fuckyeahnailart.tumblr.com/. Maar de meeste dingen zijn veel te moeilijk voor  mij, zo ingewikkeld allemaal. Ook op Beautylab staan artikels over nail art met uitleg erbij.

Hebben jullie door deze foto's inspiratie gekregen?


1 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...