21 februari 2011

Stargazer 317


Vorige week heb ik drie nagellakjes van het merk Stargazer besteld bij de webshop Beautyfocus. Per stuk kost de nagellak €3,99. In totaal incl. verzendkosten moest ik €16,92 betalen. Binnen 5 dagen had ik de nagellak in huis. De nagellak van Stargazer heeft alleen een nummer, geen naam. Ik heb gekozen voor de nummers 317, 307 en 305 (waarvan 2 duocrome en 1 multichrome). Dit artikel gaat alleen over nummer 317.


In zonlicht

Zoals je ziet is het een blauw met paarsachtige nagellak. Er zitten hele kleine glittertjes in. Dat is vooral goed te zien in zonlicht. Hier is de nagellak bijna helemaal blauw, maar als je van de zijkant op de nagels kijkt zijn ze paars! Echt heel mooi om te zien hoe ze van kleur veranderen. Je ziet vaker de blauwe dan de paarse kleur, maar beide zijn toch duidelijk te zien.



Op bovenstaande foto's is de nagellak wat meer paars, maar dat is slecht te zien. Het was erg moeilijk om de paarse kleur te fotograferen, maar in het echt zie je het veel beter dan op de foto. Soms zijn mijn nagels helemaal blauw, dan weer paars en soms beide. Ik kan niet stoppen met naar mijn nagels kijken!


In daglicht

De nagellak droogt heel snel, wat ik een groot pluspunt vindt. Met twee laagjes komt de nagellak het beste tot zijn recht. Op de foto's heb ik de nagellak al 4 dagen op. Dat bewijst wel dat het lang blijft zitten. Wel heb ik een base en topcoat gebruikt. Ik heb er zeker geen spijt van dat ik deze nagellak gekocht heb, en ga er nog veel plezier van hebben! De prijs/kwaliteitverhouding is heel goed. Over een tijdje komen foto's van de andere twee nagellakjes van Stargazer.

1 reacties:

Lies zei

Ik ken het merk helemaal niet, maar het ziet er mooi uit! En lekker goedkoop ook :)

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...