5 februari 2011

Vaseline hand & nail


Gisteren heb ik nieuwe tube Vaseline hand & nail gekocht. De vorige tube heb ik helemaal opgemaakt, en beviel me wel goed dus heb ik weer dezelfde gekocht! Ik heb in het verleden wel andere handcrèmes geprobeerd, zoals Glycerona maar vind deze toch het fijnst. De handcrème kost €3,90 bij de DA, maar is ook bij andere drogisterijen te koop.




Op de verpakking staat; Vaseline hand & nail verzorgend, hand lotion met keratine en vitamine E. Het beloofd je handen te verzachten en de nagels te versterken met 50%. Of het ook je nagels versterkt met 50% weet ik niet, ik merk er in ieder geval niet zo veel van. Wel verzacht het mijn handen en nagelriemen.





De lotion is een beetje dun en niet vettig, wat ik juist prettig vind. Je moet wel oppassen dat je niet te hard in de tube knijpt. Doordat het een dunne substantie is, kan er al gauw te veel uitkomen.



Zo ziet de lotion eruit. Het smeert heel makkelijk uit, en trekt snel in. Het ruikt fris, best wel lekker. Er zit gelukkig geen sterke geur aan.  Je hoeft maar een klein beetje lotion te gebruiken. Ongeveer zoveel als ik op de foto heb gebruikt. Te veel is niet fijn, want dan duurt het lang voordat het ingetrokken is. In de tube zit 200 ml. Daar kan ik dus lang mee door. Ik ben zeer tevreden over deze hand & nail lotion, het enige minpuntje is dat de substantie zo dun is.

1 reacties:

beautyforgirls zei

Deze lijkt mij echt heel erg fijn, ik zocht namelijk nog een goede.
Liefs, xxx

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...