6 maart 2011

Essence - Choose me!


Deze Essence nagellak 38 Choose me! viel mij meteen op in de schappen van het Kruitvat. Ik had hem al vaker gezien en besloot hem nu maar eens te kopen. Uit de onderkant is een stuk uit, want ik heb hem per ongeluk laten vallen ;). Maar het belangrijkste is de inhoud van het potje! Er zit 5 ml nagellak in, wat niet echt veel is. Zoals je ziet is er al best veel uit het potje, maar ik heb het al meerdere keren gebruikt. In de Catrice potjes zit twee keer zo veel nagellak, maar dat is dan ook weer duurder. Voor een prijs van €1,29 kon ik deze nagellak niet laten liggen!


In daglicht

In zonlicht

Het is een turquoise kleur met goude en zilveren glitters. In zonlicht is de kleur meer groen met blauw. De nagellak dekt slecht. Ik heb 3 laagjes gebruikt. Je kan ook twee dikke laagjes aanbrengen. Op het potje staat 'quick drying nail polish', wat ook echt zo is. De nagellak droogt heel snel, wat wel handig is omdat je dan snel de volgende laag aan kan brengen. Ik ben erg tevreden over deze nagellak. Als je van opvallende nagellak houdt, is dit misschien wel wat voor jou! Ik heb er in ieder geval leuke reacties op gekregen.

De Colour&Go nagellak van Essence kost €1,29 en is te koop bij Kruitvat en Trekpleister.


1 reacties:

Lies zei

Ik hem m ook en ben er heel blij mee! Het is zo'n mooi kleurtje! Alleen gaat ie heel snel chippen wat wel een beetje jammer is..

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...