18 juli 2011

Essence espress dry spray


Laatst was ik op zoek naar de essence express dry drops, die helaas was uitverkocht. Daarom heb ik deze essence express dry spray gekocht. Ik weet niet precies meer hoe duur hij was, maar volgens mij rond de 3 euro. De inhoud van het flesje is 50 ml. Ik vind het een leuke verpakking door dat glanzige roze en de figuurtjes.



Deze sneldrogende spray belooft de nagellak te drogen binnen een paar seconden en geeft extra glans. Je moet op een afstand van 30 cm sprayen. Dan krijg je net als bij deo een hele wolk met mist. De spray laat een vettig laagje achter, en als je gesprayt hebt moet je 30 seconden wachten. De nagellak is niet binnen 30 seconden kurkdroog, maar toch wel veel sneller. Iets van 4 minuten.

Je kan beter geen spray gebruiken wanneer je over je eigen nagellak nog nail art wil doen. De spray laat een vettig laagje achter, en dan blijft de nail art niet zitten.

Ik weet niet of dit product nog te koop is, of dat het vervangen is voor de express dry drops. Misschien in de uitverkoopbakken, dan zou ik hem zeker meenemen!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...