12 juli 2011

Essence nailpolish corrector pencil


De roze Essence nail polish corrector pencil is een nagellakremover in stiftvorm. Ik heb hem voor €2,49 bij de Kruitvat gekocht. Eerder gebruikte ik wattenstaafjes om nagellakfoutjes te corrigeren, maar dan bleven er wel eens pluisjes plakken aan de nagellak. Dit is veel makkelijker, want je kan heel precies werken.



In de achterkant van de stift zitten drie extra tips, zodat je die kan verwisselen als de stift geen nagellak meer opneemt. Je kan er zo dus langer mee doen.


Er zit een best wel sterke kersengeur aan, wat ik persoonlijk erg prettig vindt. Zo ruik je niet de geur van de remover. Ook staat op de verpakking dat het acetonvrij is, wat positief is want dan droogt het je nagels en huid niet uit.


Iedereen maakt wel eens een foutje, inclusief ik zelf. Hier zie je dat ik zwarte nagellak op mijn vinger heb zitten.


Hier is het weggehaald met de corrector pencil. Handig toch?

Ik ben heel blij met de corrector! Het is veel makkelijker dan met wattenstaafjes nagellak verwijderen.

1 reacties:

curaa97 zei

leuk artikel!

zou je mn blog willen volgen?
reacties zijn welkom:D
ik volg de jouwe ook.

xxx

www.charrcuraacao.blogspot.com

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...