8 juli 2011

Etos nagelolie


Ik ga voor jullie de Etos nagelolie testen. Je hebt van verschillende merken nagelolie, maar ik koos deze omdat hij budgetproof is. Ik weet niet precies de prijs, maar volgens mij kost hij rond de €2,50. Er zit 10 ml in het potje, wel aardig veel vind ik. De Etos nagelolie beloofd droge of beschadigde nagels te herstellen en de nagelgroei te activeren. 




Er zit een verpakking omheen, wat meestal niet om gewone nagellak heen zit. Dat vind ik een pluspunt. Er staat op de achterkant hoe je de nagelolie moet gebruiken en binnenin de verpakking zit een bijsluiter met stappenplan. Er staat op dat je het dagelijks moet aanbrengen. Ik doe het meestal twee keer per week omdat ik de rest van de dagen nagellak op heb, en je moet het op een nagel zonder nagellak aanbrengen. 

 

Het kwastje is lekker breed, zo raak je in een keer een groot oppervlakte en gaat het aanbrengen makkelijk en snel.


Hier zie je mijn nagels zonder de nagelolie. 


Hier heb ik de nagelolie aangebracht. Ook rond om de nagel zodat mijn nagelriemen ook verzorgd worden. Zoals op de verpakking staat, kun je het beste de nagelolie inmasseren. Maar als je het er gewoon zo op laat liggen trekt het ook wel best goed in. 

Nou de vraag of het helpt. Ik gebruik het nu al een tijdje, en ik denk zeker dat het helpt. Doordat ik bijna altijd nagellak op heb en het er af haal met nagellakremover, worden mijn nagels droog en beschadigd. Ik merk meteen nadat de nagelolie is ingetrokken mijn nagels minder droog én minder beschadigd zijn. Het is niet zo dat het in een keer over is, maar het wordt wel beter. Ik gebruik het ook niet elke dag, dus het is een beetje moeilijk oordelen bij dagelijks gebruik. Als je na die tijd nagellak op doet, moet je wel je handen goed wassen want de vettigheid moet eraf zijn. 

Ik kan de Etos nagelolie zeker aanraden! Budgetproof en werkt ook nog eens goed en fijn.

1 reacties:

Anoniem zei

Hey,

Ik heb dit nu net ook geprobeerd en het bevalt inderdaad prima!
Net mijn nagelak eraf gehaald, mn nagels waren nogal droog door de remover en ze zien er na de olie al een stuk beter uit!

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...