9 juli 2011

Golden Rose scale effect 05


Eerder vertelde ik al dat ik nagellak had besteld bij de webshop Enchantra, dat waren ook drie nagellakjes van Golden Rose. Enchantra heeft alle 15 verschillende Golden Rose flakies, maar veel lijken er op elkaar. Het was daarom moeilijk een keuze te maken, maar door dit artikel op blogginbeauties werd de keuze al een stuk gemakkelijker. Uiteindelijk heb ik de nummers 04, 05 en 15 gekocht. Vandaag heb ik swatches gemaakt van Golden Rose 05.


Golden Rose scale effect is een blanke nagellak met flakies. Flakies zijn grove glitters die verkleuren in het licht. De nagellak kost €2,50 en er zit 10 ml in het potje. Enchantra verkoopt nog veel meer van Golden Rose, andere nagellak en beautyproducten.


Zo in het flesje zien de flakies er nog niet zo heel bijzonder uit.


Onder Golden rose heb ik een zwarte lak als basis gedaan, zodat de kleuren van de flakies goed zichtbaar zijn. Dit is Pieces Tuxedo black.



Hier heb ik met Golden rose gelakt. Kijk is wat een mooie kleurtjes, I'm in love!


Hier nog even de duim van dichtbij. Ik heb op de duim twee laagjes aangebracht, en op de rest van de nagels één laagje om het verschil te laten zien. Je ziet dat de flakies iets dichter op elkaar zitten. Als je van bovenaf op de nagel kijkt zie je middenin rood, daar om heen oranje en aan de zijkant groen. Steeds als ik mijn nagels beweeg veranderen de kleuren.

De substantie van de nagellak is prima, de nagellak dekt zoals het hoort. Je kan als je het mooi vind twee laagjes aanbrengen. Het is het mooist als je onder de flakies een donkere kleur nagellak aanbrengt, zwart of donkerblauw bijvoorbeeld. €2,50 is echt goedkoop voor zo'n mooie lak!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...