7 juli 2011

Nail Art - Flowers & Glitters


Weer een nail art voor jullie. Ik zal uitleggen hoe ik het heb gemaakt en welke nagellak ik heb gebruikt.



De nagellak met uitleg op volgorde van gebruik.

1. Catrice - 390 Easy peasy, lemon squeezy
Eerst heb ik 2 laagjes van de lichtgroene lak opgedaan.

2. Pieces - Tuxedo black
Toen heb ik met de zwarte nagellak gestempeld. Ik heb de konad imageplate M9 gebruikt. Hoe je stempelt heb ik hier uitgelegd.

3. Essence I love Berlin - 03 Green grass (limited edition, niet meer te koop)
Ik heb met een sponsje aan de top van de nagel een turquoise/groenachtige kleur aangebracht. De sponging technique wordt hier uitgelegd.

4. Essence Colour & go - 04 Space queen
Als laatst heb ik een laagje met glitters over de hele nagel gedaan.


Ik vind het best fleurig en zomers geworden! Als je deze kleuren niet hebt, kun je het ook best doen met kleuren die er op lijken. Probeer wat uit, dat doe ik ook! :)

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...