29 augustus 2011

Catrice - Am I Blue Or Green?


Zoals ik in de tag al vertelde, deze week heb ik weer een lakje gekocht van Catrice. Dit keer heb ik Am I Blue or Green? bij de Kruidvat gekocht voor €2,49. 


Kunstlicht

 Geel licht

 Daglicht

Hierboven de swatch. Ik heb hem in drie verschillende belichting gefotografeerd, zodat je de kleur goed kunt zien. Ik vind de kleur toch wel moeilijk te omschrijven, wat ook te merken is aan de naam. Het is een lichtblauwe kleur met groene ondertoon. Meestal zie je het als lichtblauw, maar dan zie je altijd iets van lichtgroen of mintgroen er door heen. In wit licht zie je het echt als lichtblauw, terwijl je het in geel licht meer groen ziet. 

Deze lak dekt na twee laagjes. Ik heb op de foto's drie laagjes, omdat de nagellak dan iets egaler wordt. De substantie is dun tot normaal. 

Ik ben heel blij met dit lakje, ik zag hem op internet en wilde het al een tijdje hebben! Je kan met deze lak ook heel goed nail art maken, met zwarte stempels bijvoorbeeld.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...