26 augustus 2011

Essence Nail art Magnetics


Ik heb laatst in de Kruidvat twee artikelen van de Essence Nail art Magnetics lijn gekocht. Een nagellak in 04 mystic wish! en de Nail art magnet om een patroon op de nagels te maken. Ik weet niet precies hoeveel de nagellak kostte, maar dat zal rond de 2 euro zijn geweest. De Nail art magnet kostte €1,79. Over de nagellak ben ik positief, maar over de magneet totaal niet. Later blijkt waarom, maar ik ga het nu eerst hebben over de nagellak.



In kunstlicht

Met één laagje dekt de nagellak al goed! Ik heb toch voor de zekerheid twee laagjes aangebracht.  De substantie van de nagellak is fijn, ik kan makkelijk mijn nagels netjes lakken.
De nagellak droogt erg snel, wat ik altijd een voordeel vindt. De kleur doet me denken aan gereedschap en metaal, zoals lood. Vandaar de foto met het gereedschap ;). Dit is echt een mooi metallic lakje.


De Nail art magnet is een magneet waarmee je een streepjes figuur op je nagels kan maken.  Essence beloofd dat deze magneet werkt op alle Nail art magnetics nagellak.




Helaas werkt de magneet bij mij niet! De beschrijving op de achterkant van de verpakking is duidelijk en er staan zelfs plaatjes bij. Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar het lukte maar niet. Ik kreeg één keer een heel vaag streepje te zien, maar dan moest je wel heel goed kijken. Ik denk dat de magneet te zwak is. Ik heb het ook met andere magneten geprobeerd, maar dat werkt ook niet.

 Ik had een mailtje gestuurd naar Essence met daarin mijn klacht. Essence reageerde gelukkig wel snel, maar volgens hun moest ik het gewoon nog een keer proberen. Toen heb ik gemaild dat ik dat al meerdere keren gedaan had en dat niks werkte. Ze zeiden dat ik het kon opsturen en dat ze het dan zouden bekijken. Ik heb besloten dat niet te doen, want ik vind het de moeite niet waard voor zo'n goedkope prijs.

Ik ben met de nagellak wel heel blij, en gelukkig kan je deze ook gewoon gebruiken zonder de magneet. Toch jammer dat de magneet niet werkt, want daarvoor had ik de nagellak gekocht.

3 reacties:

Anoniem zei

ik heb het ook,
je moet eerst je nagel lakken
en dan meteen het magneetje erboven houden
dus niet je vinger erin doen, maar
het magneetje zelf er vlak boven houden.
dan lukt het wel denk ik :)

Anoniem zei

ik wil die heel graag maar waar kan je hem kopen ik kan hem niet vinden bij de kruitvat

Ilse zei

@Anoniemn Je kunt ze alleen kopen bij de grotere filialen van het Kruitvat, in de grote steden!

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...