13 augustus 2011

Essence - Purple Diamond


Laatst heb ik gewinkeld in Maastricht en heb onder andere dit lakje gekocht bij de Kruitvat. Hij kostte €1,79. Voor dat geld kon ik hem niet laten liggen!




Het lakje heet 59 Purple Diamond en komt uit de Essence Multi Dimension lijn. Er zit 8 ml in het flesje.



Op de foto's heb ik twee laagjes aangebracht, maar met één laagje dekt hij ook volledig. Het is een foil lakje met roze en zilveren glitters. Het kwastje werkt fijn en makkelijk. Wat ik ook een pluspunt vind, is dat de nagellak snel droog is. Wat overigens meestal het geval is bij glitternagellak. Dit is een apart kleurtje wat ik niet eerder gezien heb, ben er blij mee!

Oja, trouwens het is wel grappig als je de nagellak er af haalt. Met nagellakremover haalde ik eerst een dun roze laagje eraf en daaronder zat zilver! Dus als je een zilver lakje wilt, kun je ook eerst de nagellak aanbrengen en als het droog is, de bovenste laag er weer af halen, haha!

1 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...