22 augustus 2011

Golden Rose scale effect 04


Het is al een hele tijd geleden dat ik deze nagellak gekocht heb. Ik had hem alleen nog nooit opgedaan. Ik heb deze samen met Golden rose 05 en 15 gekocht, waarvan ik 05 al een keer geswatcht heb. Vandaag swatches van nummer 04.




De vorige keer heb ik een zwarte lak onder de flakies gedaan. Deze keer koos ik voor een donkerblauwe lak van Catrice, Blue my mind. Het beste kan je onder flakies donkere kleuren doen,  zo zie je de flakies het beste.



Hier heb ik de Golden Rose flakies over de blauwe lak aangebracht. Ik vind het een heel mooi effect geven, het is heel anders dan alleen de blauwe nagellak.


Nog even de duim van dichtbij, zo kun je de verschillende kleuren goed zien. Als je er recht op kijkt zie je groen, en naar de zijkanten toe wordt het steeds blauwer.

De nagellak kost €2,50 en is te koop bij Enchantra. Wil je meer weten? Dan verwijs ik je door naar dit artikel.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...