25 augustus 2011

Hema Matt top coat


De matt top coat van de Hema is al veel besproken. Ik had deze nagellak al een tijdje, maar nog niet gereviewd. De nagellak kost €2,50 en er zit 11 ml in het flesje. Zoals je op de foto ziet zijn de zwarte letters iets beschadigd.  Als je met je nagels over de letters gaat veeg je ze zo uit, wat jammer is. Verder vind ik het flesje wel heel netjes. Alleen jammer dat het flesje zelf niet mat is, dat zou wel leuk zijn geweest.



Dit is 190 Wrapped around my finger van Catrice. Helaas is deze niet meer te koop in de winkel, maar ik heb toch deze kleur gekozen om matt te maken. Sorry voor de onscherpe foto, maar hier kwam de werkelijke kleur het best naar voren.


Hier heb ik twee laagjes van de matt top coat aangebracht. Met één laagje wordt het al goed mat, maar ik heb voor de zekerheid toch voor twee laagjes gekozen. Volgens mij werd het daardoor net iets matter. Zorg er wel voor dat de glans nagellak goed droog is, voordat je de matt top coat aan gaat brengen. Ik had namelijk dat er een beetje roze in het flesje van de matt top coat kwam.

De matt top coat droogt echt supersnel! Erg Handig, want dan hoef je niet bang te zijn dat je ergens tegenaan stoot. Ik vind deze nagellak met matt top coat best chic staan. Het heeft een bordeaux rode kleur. Ik vind de matte versie van deze nagellak nog mooier dan mét glans!

Wat ik erg jammer vond, is dat de nagellak snel chipte. Bij mij gaat normaal nagellak na 2 tot 3 dagen chippen. Bij deze na 1 dag al. Toch ga ik deze nagellak zeker nog vaker gebruiken, en uitproberen bij andere kleuren nagellak.

1 reacties:

BeautyStatement zei

ik heb gehoord dat die matte topcoat er heel snel af gaat als je bijv. in bad gaat ofzo.
leuke review & mooie nagels heb je
xbeautystatements

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...