13 augustus 2011

Inspirational nails




Als ik leuke nail art creaties zie op internet, sla ik vaak de foto's op ter inspiratie. Ik maak niet vaak iets na, maar als ik echt geen idee heb wat ik ga maken, kijk ik even tussen de voorbeelden. Vandaag deel ik een paar foto's met jullie, misschien hebben jullie er wat aan! Er zit dus niks tussen wat ik zelf heb gemaakt, deze foto's komen allemaal van andere beautysites etc.



Hierboven zie je de matte topcoat in combinatie met zwarte nagellak. Ik heb laatst bij de Hema een matte topcoat gekocht, nadat ik deze foto's gezien had. Eerst vond ik matte topcoat nooit zo mooi, maar in combinatie met glans vind ik het toch wel een leuk effect geven!




Deze nail arts vind ik echt prachtig! Bij de eerste en tweede foto vraag ik me af hoe het gedaan is, ziet er moeilijk uit.


Dit zijn nagelstickers van Sephora, die kun je op je nagels plakken en is dus geen echte nagellak.


Deze foto komt van Beautylab. Serena heeft stap voor stap uitgelegt hoe je deze nail art maakt.


En de laatste. Deze vind ik echt heel schattig, en het is ook nog simpel te maken! Deze foto komt van Pinkypolish, en er wordt op de site uitgelegt hoe je dit maakt.

Ik heb een hele tijd terug een zelfde soort artikel gemaakt, klik hier voor een link naar dat artikel.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...