24 augustus 2011

Lush Lemony Flutter


Over dit product zijn al vele reviews geschreven, maar ik ben zo enthousiast over deze nagelriemcrème dat ik er ook maar een artikel aan wijd! Lush is een winkel dat niet echt dichtbij mij in de buurt zit, dus ik was erg beniewd naar de winkel toen ik in Maastricht was. Lush heeft vooral veel zeepjes, maar ik wilde iets voor mijn nagels. Ik had wel eens wat gelezen over Lemoly Flutter dus nam ik deze mee voor ongeveer 8 euro. Het lijkt duur, maar er zit 50 gram in het potje en je hebt maar heel iets nodig om je nagelriemen goed in te smeren! Overigens kan je de nagelriemcrème ook gebruiken voor andere droge plekken.



Mijn Lemoly Flutter is gemaakt door Caroline, wel grappig dat het op de verpakking staat. Er staat ook op de verpakking vermeld dat het houdbaar is tot september 2012, best lang toch? Er is mij wel aangeraden om het product in de koelkast te bewaren, zodat het langer goed blijft en het niet een vies goedje wordt.


Zo ziet de crème eruit, de bovenste laag is geel met een soort korrelige structuur. Als je met je vingers erover heen wrijft zit er een lichtgele kleur onder. Van de korreligheid zie je niks meer en sowieso op je nagels merk je daar niks van. Er zit een best wel heftige citroengeur aan, mocht je daar niet van houden dan kun je dit beter niet kopen. Ik vind het wel lekker ruiken, en voordeel is dat je de muggen op afstand houdt.


Hier heb ik wat Lemoly Flutter opgedaan, maar nog niet uitgesmeerd. Zoals je ziet heb je maar een heel klein beetje nodig.


Hier heb ik de crème uitgesmeerd over mijn nagels en nagelriemen. Het is heel makkelijk uit te smeren en trekt redelijk snel in. Ik merk al meteen dat de droge plekken veel minder goed te zien zijn en mijn nagels er gezonder uit zien (ook al is dit misschien niet te zien op de foto). Mijn nagelriemen worden zachter en ik heb minder velletjes. Ook kan ik makkelijker mijn nagelriemen terugduwen. Voor mensen die veel nagellak dragen is dit product echt een aanrader! :)


3 reacties:

curaa97 zei

leuk artikel!
lijkt me erg handig spul.
♥xx

Brechtje zei

Dit lijkt me zulk fijn spul. Ik ben ook gek op de geur van citroen en andere citrusvruchten. Na mijn verjaardag ga ik deze ook kopen, ik wil hem echt al zo lang. Leuke blog heb je! :)

Littlefashiolista zei

ik hoor hier zoveel goeie dingen over
moet hem ook maar eens aanschaffen

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...