10 augustus 2011

Nail Art - Dambord


Op vakantie heb ik bij de Kruitvat twee nieuwe imageplates gekocht van Essence. Ik had er al drie, waaronder 2 van Konad en 1 uit China. Van Essence had ik er nog geen, dus ik was benieuwd of die ook zo goed werken. Ik weet het niet precies meer maar de imageplates kosten rond de €1,50.




Het lukte niet goed om het mooi op de foto te zetten, omdat de imageplates spiegelen in de camera. Daarom heb ik maar even een foto gebruikt van internet. Beide imageplates heten 02 style it up! De linker is met willekeurige figuurtjes, de rechter met dierenprints. Als je de imageplates voor het eerst gaat gebruiken moet je wel eerst het beschermlaagje eraf halen, anders kun je niet stempelen. Soms zit er nog een tweede laagje folie onder, dus check dat even goed.



Deze nail art heb ik gemaakt met de linker imageplate. Ik vind het zelf een heel leuk effect geven, het geblokte zwart met wit. Ik moest gelijk denken aan een dambord! Helaas is mijn imageplate een beetje beschadigd, dat zie je terug in de stempel. Maar als je van ver af kijkt valt het nauwelijks op. De imageplate werkt fijn en makkelijk, net zoals de konad imageplates. Een goed en goedkoop alternatief dus!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...