12 augustus 2011

Nail Art - Diamond Gold


Ik had een eergisteren een feestje, dus daarom heb ik deze nail art gemaakt. Ik heb hiervoor Plum play with me, een paarse lak van Catrice gebruikt. Deze is nu uit de collectie, maar er zijn schitterende kleuren voor in de plaats gekomen.  Ik heb twee laagjes aangebracht voor een mooi dekkende ondergrond.
De stempel is van de imageplate van Essence, die heb ik in mijn vorige artikel besproken. De kleur is subtiel goud, al lijkt het een beetje zilverachtig. Hiervoor heb ik Gosh - Gold gebruikt.



Ik vind de nail art mooi gelukt, alleen ben ik niet zo tevreden over de kleuren. Paars blijft toch een kleur die mij niet trekt. Toch vond ik het wel leuk om hem met jullie te delen, want smaken verschillen!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...