25 augustus 2011

Nieuwe lay-out!

Heei Allemaal!
Ik was al een tijdje mijn vorige lay-out zat, dus heb ik een nieuwe gemaakt. Dus niet schrikken, want dit is nog steeds Pretty Nails, alleen de lay-out is veranderd. Ik vind het altijd een beetje tricky om de lay-out te veranderen, want dan is het altijd maar de vraag of jullie het ook mooi vinden!



Hier zie je mijn vorige lay-out. Zoals je ziet veel donkere kleuren. Ik had hier een paarse achtergrond met een patroontje erop. De letters waren vooral geel en roze.


Hier mijn nieuwe lay-out! Echt een heel verschil he? Wat je denk ik het eerste opvalt; veel en veel lichter! De achtergrond is op het eerste gezicht lichtblauw, maar neigt een klein beetje naar mintgroen. Het doet me denken aan het lakje van Catrice, Am I Blue or Green. De titelkop is ook heel anders. Ik heb gekozen om een eigen foto van mijn nagels naast de tekst te zetten en bij het kopje 'Over mij' staat nu een foto van mijzelf, dit is om meer persoonlijkheid te creeĆ«ren. Het lettertype is veranderd van Trebuchet naar Calibri. Eigenlijk is alles veranderd, de kleuren maar ook de vorm. Ik vind het in ieder geval mooi geworden. De site heeft zo een veel frissere uitstraling!

Maar nu het belangrijkste. Wat vinden jullie van mijn nieuwe lay-out? Is het een verbetering? Ik hoor graag jullie mening. 

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...