15 september 2011

How to: Rainbow Crackle


Ik heb al twee artikels meer over crackle nagellak geplaatst, maar het is gewoon zo leuk! Ik probeer steeds weer andere kleuren onder de crackle lak, en deze keer probeerde ik het met allemaal verschillende kleuren tegelijk.



Deze nagellak heb ik gebruikt. Ik zal ze even benoemen van links naar rechts.
China Glaze Crackle Glaze - Black mesh, Essence I love berlin - 03 Green grass, Catrice - 510 Bye bye birdy!, Catrice - 180 Hot or not?, Catrice - 540 Am I blue or green?, Konad Special nail polish in blauw en rood.


Eerst heb ik één laagje van Catrice Hot or not aangebracht, zodat ik een basislaag had. Daarna heb ik random wat streepjes gezet met de nagellak. Het maakt natuurlijk niet uit welke kleurtjes je gebruikt, doe wat je leuk vind!




Nadat de gekleurde nagellak droog is, breng je een laagje aan van de Crackle lak. Als je heel even wacht gaat het breken en komen de kleuren nagellak weer te voorschijn!

Welke kleuren combineren jullie met een Crackle lak?

1 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...