28 september 2011

China Glaze - TMI


Hier presenteer ik jullie met trots mijn eerste holografische nagellak! Ik was al heel lang op zoek naar een holografische nagellak, maar ik kon steeds niet de juiste kleur/prijs/kwaliteit vinden.


Ik heb deze holo China Glaze TMI gekocht op Enchantra voor €8.95. Je kunt deze lak vinden onder het kopje 'China Glaze' en dan 'Hologram lakken'. Ik heb al een keer eerder bij Enchantra besteld. Beide keren kreeg ik een stickervel van konad gratis erbij, leuk toch? Er zit 14 ml in het flesje, wat ik altijd een voordeel vindt van China Glaze. Zo kan je er lekker lang mee doen en hoef je ook niet bang te zijn dat je mooie nagellak op gaat.


Hier zie je de holo glittertjes al zitten. 



De nagellak lakt erg fijn. De substantie is best wel dun, maar met één laagje dekt het heel goed! Ook droogt de nagellak redelijk snel, zo hoef je niet bang te zijn voor foutjes.


Hier zie je de mooie glitters nog wat beter. In het zonlicht valt het holografische effect het beste op.


Deze foto is gemaakt in kunstlicht, hier zie je de holografische glitters minder maar de lak is alsnog heel mooi! Ik kan niet stoppen met staren naar mijn nagels, het is echt heel apart!


2 reacties:

sofiexx zei

leuke blog :)
elkaar volgen , ik volg je al
xxliefs sofie

beautyforgirls zei

Wat een prachtig lakje, heel erg mooi. Leuke blog heb je trouwens, ik heb even door je artikels zitten bladeren. Je plaats leuke nailart artikelen. Ik ga je meteen even volgen hoor! Zelf heb ik een beautyblog, moet je maar even kijken.
Liefs, xxx

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...