11 september 2011

Etos Long lasting nailpolish 03


Eindelijk heb ik dan een witte nagellak. Ik had wel kleine flesjes witte nagellak, maar dat was voor french manicure en nail art. Witte nagellak is altijd handig als basis voor nagellak die minder goed dekt, of als basis voor nail art etc. Helaas zijn er veel witte nagellakjes te koop die slecht dekken. Dit is de long lasting nailpolish in 03 van de Etos. Deze heb ik gekocht voor €2,45. 




Ik heb twee laagjes aangebracht. Zoals je ziet dekt de nagellak echt heel goed, je ziet op sommige plekjes nog iets kleurverschil maar verder is het echt wit! De nagellak lakt heel makkelijk, en heeft een redelijk breed kwastje. Ook droogt de nagellak best wel snel op. Het is echt goed dat je zo'n goed dekkende witte nagellak voor deze prijs kan kopen, en je hoeft niet eens via internet te kopen!

1 reacties:

curaa97 zei

wow vet mooi!
ik wil ook altijd gewoon een witte nagellak kopen.
kan je leuk bewerken enzo.
dus een goede aanrader haha!

x

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...