1 september 2011

Golden Rose scale effect 15


Vandaag swatches van mijn laatste Golden Rose nagellak. Ik heb al swatches gemaakt van Golden Rose nummer 04 en 05, maar vandaag is 15 aan de beurt.



Het flesje staat een beetje schuin, want de onderkant is beschadigt door het verzenden van het pakketje.


Dit keer koos ik weer voor een zwarte basis, zodat je de kleuren van de flakies goed kunt zien. Dit is tuxedo black van Pieces, wat trouwens een superfijn lakje is. Dekt met één laagje echt al super, en brengt heel makkelijk aan. Ik heb deze foto genomen zonder foutjes weg te halen. Echt handig dat het zo makkelijk lakt, vooral bij zwarte lak. Sorry, maar dit moest even tussendoor gezegd worden ;).




Ik ben iets minder enthousiast over deze lak, vergeleken met mijn andere Golden Rose lakjes. Ik dacht dat de kleuren iets lichter waren en meer zouden opvallen. Maar toen ik er later nog een keer goed naar keek in daglicht, zag ik toch best veel verschillende kleuren wat erg mooi is. De zwarte lak én de flakies drogen beide wel redelijk snel, dat is toch weer een voordeel.


Even een foto van dichtbij, hier zie je de kleuren het beste. Middenin is het rood/oranjeachtig en
naar de zijkanten toe wordt het groen. Dan zitten er over de hele nagel verspreid blauwe flakies, wat ik heel mooi vindt. Die springen er echt uit, het lijkt een beetje op blacklight.

De nagellak kost €2,50 en is te koop bij Enchantra. Wil je meer weten? Dan verwijs ik je door naar de andere Golden Rose artikelen.

1 reacties:

Ellen zei

Echt een hele mooi kleur

groetjs van
http://itsgirlslife.blogspot.com/

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...