22 september 2011

Paris Memories - 253


Vele merken hebben glitter topcoats, zoals Essence en Etos. Al een tijdje geleden kocht ik deze glitter topcoat van Paris Memories, een merk waarvan ik nog nooit gehoord had. Deze heb ik gekocht bij de Voordeelhal voor ongeveer €1,50 (ik weet het niet precies meer). Ze zijn volgens mij ook te koop bij Dirx Drogisterij, maar beide winkels zijn niet echt bekend. Ik koos voor nummer 253, een glitter topcoat met hexagons (die grote glitters). Er zit 14 ml in het flesje, wat je kan vergelijken met China Glaze.




Ik heb eerst één laagje aangebracht van Catrice Blue my mind, die helaas niet meer verkrijgbaar is in de winkel. Daarna heb ik een laagje van de glitter topcoat opgedaan. Dan krijg je dit effect!


Hier zie je de glitters nog even van dichtbij. Er zitten hele grote glitters in die verkleuren in het licht, maar ook kleine glitters in verschillende kleuren. Het doet me echt denken aan het heelal. Het glinstert echt heel mooi in het licht, ik ben echt gek op dit lakje! 



1 reacties:

Axelle zei

Wauw super mooi ! :Dleuk voor avondje uit !

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...