13 september 2011

Vera Valenti neon gele nagellak


In de vakantie heb ik deze nagellak gekregen van een vriendin. Waarschijnlijk hebben jullie nog nooit van het merk Vera Valenti gehoord, want het is een spaans merk. Helaas heb ik geen prijs van deze nagellak. Ze heeft de nagellak op een marktje gekocht in Frankrijk, waar jullie natuurlijk niks aan hebben. Toch wilde ik deze nagellak met jullie delen, want dit is echt een mooi lakje en misschien vind je een dupe!





Op deze foto's zijn mijn nagels veel minder fel, maar dat komt door de instellingen van de camera. De eerste foto komt het dichtst bij de oorspronkelijke kleur, maar in het echt is die nóg feller. Ik heb eerst twee laagjes van de witte Etos nagellak opgedaan (in het vorige artikel besproken), omdat de gele nagellak niet zo goed dekt. Daarna heb ik van de gele nagellak één laagje opgedaan, en was de nagellak al helemaal dekkend en heel fel.

Het leuke is dat deze nagellak licht geeft in blacklight! Echt supervet! Ik kwam er in het weekend achter, doordat ze in de discotheek blacklight hadden,  dat is van dat paarse licht waarvan witte kleren ook gaan oplichten. De kleur in blacklight is groen, dus niet geel zoals in gewoon licht! Foto hiervan kun je hier vinden.

Jammer genoeg weet ik dus niet waar je deze kan kopen. Maar er zijn veel meer blacklight nagellakjes,  ook in andere kleuren. Bijvoorbeeld de Catrice whitener, maar ik weet niet of die nog te koop is. Bij de Etos verkopen ze ook zo'n nagellak waarvan ik de naam niet weet, maar het zijn doorzichtige lakken met een soort blauwige gloed.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...