18 oktober 2011

Accessorize - Bronze


Londen is echt een supermooie stad, waar je leuk kan winkelen en waar ze zo veel mooie nagellak hebben! Dit is een van de twee nagellakjes die ik in Londen heb gekocht. Ik heb me dus nog best ingehouden qua shoppen! ;). Deze duochrome nagellak heb ik gekocht bij Accessorize, en heet Bronze. In Nederland heb je die winkel ook, maar ik weet niet of ze daar deze nagellak ook hebben. Hij koste £4 (Britse ponden), dat is ongeveer €4,60.



Er zit 10 ml in het flesje. Wat ik wel een beetje raar vind is dat de dop nog groter is dan het flesje zelf.


Ik raad je aan om twee of drie laagjes aan te brengen. Ik zelf heb drie laagjes gedaan, zo weet je zeker dat de nagellak goed dekt! De nagellak lakt niet zo fijn. Het lakt een beetje streperig en het is moeilijk om over de hele nagel de zelfde hoeveelheid nagellak te krijgen. Maar na het laatste laagje had ik daar gelukkig minder last van.




De kleur is moeilijk te omschrijven... Als je recht op de nagels kijkt zie je middenin een paarsachtige kleur, en naar de zijkanten toe wordt het meer brons/oranje/geel. De kleuren doen me denken aan herfstbladeren. Dit is echt een mooi lakje dat bij de herfst past!

2 reacties:

Christel zei

Wauw! Echt een heel erg mooi lakje.

beautyforgirls zei

Wat een mooie herfst kleur.
Liefs, xxx

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...