26 oktober 2011

Barry M - Indigo


Deze nagellak heb ik gekocht in Londen bij Superdrug, een grote drogisterij met veel verschillende make-up merken. Je hebt meerdere Superdrug's in Londen, maar ik ben bij die in Oxford street geweest. Als je in Londen bent zou ik er zeker even naar toe gaan! Dit lakje is van Barry M en heet 312 Indigo. Hij kost £2,99 (britse ponden), dat is ongeveer €3,43. Er zit 10 ml in het flesje.



Ik vind het flesje een erg mooie vorm hebben. De meeste flesjes die ik heb zijn rond/cilindervormig. Dit is dus een keer wat anders! 



Op bovenstaande foto komt de kleur het best overeen met hoe het er in het echt uit ziet. Op de andere foto's is het iets lichter vergeleken met de werkelijkheid.


Ik heb hier twee laagjes aangebracht, dan dekt die perfect! Het kwastje is heel fijn en lakt makkelijk. 

De kleur is donkerblauw met een paarse ondertoon. Ik had verwacht dat de kleur iets meer paarsachtig zou zijn, want in het flesje neigt het iets meer naar paars dan op de nagels te zien is.


Om mijn nagels iets meer shine te geven heb ik over de nagellak een laagje Golden Rose scale effect 04 aangebracht. :)


5 reacties:

beautyforgirls zei

Wat een mooi lakje.
Liefs, xxx

Beautyblog LenG zei

Echt een mooi kleurtje ^^

Eef en Lot zei

wauw mooie lakje zeg! En wat een duidelijke blog heb jij! Lekker veel nail inspiratie opgedaan! super bedankt! ga zo door!

xoxo
Eef & Lot

Ps; Maybe you will follow us?

Ellen zei

Dat is een heel mooi lakje, vooral met dat ander lakje er nog bovenop.

Tamara zei

wow I just discovered your blog and really like it. Think you have great style and am following now! Definitely a new fan! You are very inspiring
Pop up by my page when you get a chance xoxo Tamara
www.theglamandglitter.com

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...