9 oktober 2011

Essence - Time for romance


Vandaag laat ik de swatch zien van Essence - 72 Time for romance. Dit is het tweede lakje wat ik heb gekocht van het nieuwe assortiment. Deze lijkt erg op de blauwe en goude variant, waarvan ik Blue addicted ook heb. Dit lakje kost €1,29 en is te koop bij de Kruitvat.




Het lakje zit bomvol kleine en grote glitters. In Blue addicted zitten blauwe en groene glitters, terwijl hier roze glitters in zitten. Ook heeft deze een iets meer dekkend effect, maar je kan beter een creamy lakje eronder doen in ongeveer dezelfde kleur. Waar ik later pas achter kwam, is dat er ook holografische glitters in zitten die in het zonlicht te zien zijn.


Ik heb eerst een laagje van DA nailcolour 023 opgedaan. Ik weet niet meer of deze te koop is, want het is al een tijdje geleden dat ik deze kocht. Het is een paarse kleur en dekt niet perfect, maar als je Time for romance hebt aangebracht zie je er niks meer van. 


Hier heb ik twee laagjes van Time for romance aangebracht. De basiskleur die ik eronder heb past er goed bij. Je ziet bijna niet dat er een kleur onder zit, want de glitters zijn bijna dezelfde kleur! Het is wel best moeilijk om een goede basiskleur te vinden, en zonder basiskleur is niet zo mooi. Ik vind het echt een heel mooi lakje, en voor dat geld kon ik hem ook zeker niet laten liggen! :)

1 reacties:

beautyforgirls zei

Dat lakje heb ik ook, die is zo mooi.
Liefs, xxx

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...