19 oktober 2011

Nagellakrek


Ik heb sinds kort dit nagellakrek van de Enchantra. Ze hebben bij Enchantra nagellakrekken van 60 flesjes, 90 flesjes en een trapdisplay voor 60 flesjes. Ik heb het nagellakrek van 60 flesjes voor €39,95. Sorry voor de niet zo duidelijke foto's, het rek hangt in de schaduw en het was daardoor moeilijker te fotograferen.



Ik heb er nu op de foto's 59 nagellak flesjes in verschillende maten in staan. China Glaze zijn de grootste flesjes, en konad special nail polish de kleinste. Ik heb van de vijf rijen er nog één leeg (op een na), dus als je verschillende groottes nagellak hebt passen er wel meer dan 60 in!

 Bovenste twee rijen

Onderste 3 rijen

Al mijn nagellak past in het rek, behalve de nagelverharder van Herôme. Deze heeft een spitse punt, maar zal eventueel in de bovenste rij kunnen omdat daar geen plaatje boven zit. 

Ik ben heel blij met mijn nagellakrek. Als ik mijn slaapkamer in loop valt het echt op. Handig is dat je de kleur van de nagellak goed kan zien en dat je kan sorteren op kleur of merk. Ik sorteer het zelf op merk. Het enige minpuntje vind ik de prijs, je moet er wel wat geld voor over hebben!

2 reacties:

beautyforgirls zei

Wat handig zo'n rek. Dat valt wel op als je jouw kamer binnenloopt.
Liefs, xxx

Laura. zei

Zon rekje is echt leuk! ^^ ik heb het op een rekje van de ikea staan en in men kast en nog in een lade ^^ x

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...