21 oktober 2011

Nagellak stash

Het leek me wel leuk om een keer mijn nagellak stash aan jullie te laten zien. Dat heb ik nog niet eerder gedaan, maar misschien zijn jullie er wel beniewd naar.
De meeste nagellak is van de afgelopen maanden, dus het zijn nog vrij nieuwe lakjes. Vergeleken met andere beautybloggers heb ik niet zo heel veel nagellak. Maarja, wat is veel? Oordeel zelf zou ik zeggen, ik zal alle nagellak benoemen op volgorde van merk. We beginnen met Catrice, waar ik het meest van heb.

Catrice
 Bovenste rij: 360 Raspberry Fields Forever - 180 Hot Or Not? - 190 Wrapped around my finger - 120 Plum Play With Me - 280 London's Weather Forecast - Pris matic effects top coat

Onderste rij: 270 Blue My Mind! - 530 Up In The Air - 540 Am I Blue Or Green? -  390 Easy Peasy, Lemon Squeezy! - 510 Bye, Bye Birdy! - 030 Meet Me At Coral Island

Essence
Multi Dimension 56 Princesses Rule! - Multi Dimension 59 Purple Diamond - I Love Berlin (limited) 03 Green Grass - Nail art magnetics 04 Mystic wish! - Nail art special effect topper 03  Hello holo - Nail art twins glitter topper 04 Carrie

04 Space queen - 72 Time for romance - 78 Blue addicted - 38 Choose me! - French manicure tip painter - French manicure top coat

Hieronder merken waar ik er drie of minder van heb.

Star Gazer 307, 305, 317 - Golden Rose scale effect 05, 04, 15

Pieces Texudo Black (2) - Gosh 554 Gold - Gosh 555 Silver - Konad Special nail polish (3)

 China Glaze 643 TMI - China Glaze Crackle Glaze 980 Black Mesh - Vera Valenti 18 - Barry M 312 Indigo - Paris Memories 253

DA 001 - Miss Helen (naam staat er niet meer op) - Hema 16 - Wet n wild star? - Accessorize 41 Bronze - Max Nails Peach - Etos long lasting 03

Als laatst de base- en topcoats etc.

Etos Nagelolie - Hema Matt top coat - Seche Vite  Dry fast top coat - Lisa deluxe 01 - Carlo  di Roma french manicure - Broadway Nail art top coat - Catrice Nail Expert Smoothing base coat - HerĂ´me Nail Hardener Strong (staat niet op de foto)

Ik heb niet overal de precieze naam van, dat komt omdat lakjes onbekend zijn of toch niet meer verkrijgbaar zijn. Ook zijn er een paar lakjes uit het assortiment, zoals bij Catrice. Ik heb een linkje bij nagellak die ik geswatched heb. Ook niet-geswatchte nagellak komt in sommige artikelen voorbij, maar heb ik niet gelinkt.
Als jullie nog vragen hebben over een bepaald lakje of je wilt swatches zien, vraag het in de comments!

4 reacties:

beautyforgirls zei

Prachtige lakjes, leuke stash.
Liefs, xx

Sanne zei

Leuk stash!!

xxx

Beautyblog LenG zei

Leuke stash!

ps:
Hou je van nagellak of hou je van de 'Essie'lakjes? Kom dan morgen zeker een kijkje nemen op onze blog! x L&G
http://beautyblogleng.blogspot.com/

Laura. zei

Leuke stash heb je! xxx

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...