2 oktober 2011

Seche Vite dry fast top coat


Laatst in het artikel van de Essence express dry drops had ik aangegeven dat ik de top coat van Seche ging bestellen. Hier is die dan! Ik heb de Seche Vite dry fast top coat gekocht bij Enchantra voor €7,95. Best duur voor een top coat, maar deze is het geld echt waard.



In deze verpakking zat de top coat. Ik vind het er best wel professioneel uitzien. Er zit ook een beschrijving bij, maar daar staat niet veel bijzonders in.


Hier het flesje. Er zit 14 ml in, wat je kan vergelijken met nagellak van China Glaze. Je kan er dus best lang mee! 


Op foto's vond ik het potje altijd veel kleiner lijken dan in het echt. Daarom even deze foto van de top coat in mijn hand.

De substantie is best wel dik, maar het lakt wel heel fijn. Soms krijg ik wel iets te veel van de lak op mijn nagels, omdat het zo dik is. Het kan zijn dat de top coat na een poosje nog dikker wordt, maar daar kan ik nog niet over oordelen! 

De top coat droogt ├ęcht supersnel, zoals het hoort. Binnen ongeveer twee minuten is de nagellak en top coat helemaal droog. Mijn nagels voelen heel glad en zacht aan. Soms kan het zijn dat je nog een foutje krijgt als je heel hard ergens aan stoot, maar dat druk je heel makkelijk weer terug op zijn plek en dan zie je er niks meer van. Maar over het algemeen kun je alles weer doen met je nagels.

Ook is de dry fast top coat heel handig als je bezig bent met nail art, glitters etc. Je kan een laagje nagellak aanbrengen en dan de topcoat. Een paar minuten wachten en je kan weer verder met je nail art. Of je moet 3 laagjes van een slecht dekkende nagellak aanbrengen. Dan duurt het heel lang voor de nagellak droog is, maar je brengt een laagje top coat aan en je nagellak is droog. Echt ideaal!

1 reacties:

beautyforgirls zei

Dat is een hele goede topcoat. Ik heb er al zoveel over gelezen.
Liefs, xx

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...