16 november 2011

Atrix Handcrème


Nu het buiten weer kouder wordt, kun je erg last krijgen van een droge huid. Ik heb vooral last van droge handen, en daarom gebruik ik elke dag een handcrème. Nu heb ik een nieuwe handcrème van Atrix. Dit merk kende ik eigenlijk nog niet, maar is gewoon te koop bij de DA. Deze handcrème kost €2,69. Dat vind ik nog best goedkoop, want de meeste handcrèmes zijn wel rond de 4 of 5 euro. Er zit 100 ml in de tube, wat normaal is vergeleken met andere handcrèmes.



Op de verpakking staat dat het een intensief beschermende crème is verrijkt met natuurlijke Kamille. Het zorgt voor langdurende hydratatie en bescherming. De crème vormt een beschermende laag op de huid zodat zelfs ruwe en beschadigde handen gladder en zachter aanvoelen na het eerste gebruik. Er zitten geen kleurstoffen in.


Ik vind het een pluspunt dat de handcrème in een tube zit. Je hebt ook handcrèmes in blikjes, maar een tube kun je makkelijker dicht krijgen na gebruik. Ook heb je soms als je crème uit een blikje haalt, dat de crème onder je nagels gaat zitten, en dat willen we natuurlijk niet!


Zoals je op de foto ziet is de crème best wel dik. Eerder had ik de handcrème van Vaseline, wat een veel dunnere substantie had maar dat was minder fijn omdat er dan veel crème tegelijk uit de tube kwam. 
De crème smeert makkelijk uit en trekt heel snel in. Na het intrekken voelen je handen niet meer vet aan, maar wel lekker zacht en glad. 
De handcrème heeft een lichte geur, die ik moeilijk kan omschrijven. Eigenlijk ruikt het een beetje naar zeep, maar geen vervelende geur. Mocht je het toch niet lekker vinden; als de crème eenmaal ingetrokken is, ruik je er niks meer van. 

Ik ben heel tevreden over deze handcrème en raad het jullie zeker aan! Hij is goedkoop, en komt zijn beloftes na. Je krijgt er lekkere zachte handjes van. :)

3 reacties:

Laura. zei

Ziet er goed uit ^^ x

beautyforgirls zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, xxx

xcharr zei

Ziet er goed uit:)
Leuke nagels!
x

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...