1 november 2011

Essence - Hello holo


Zoals jullie een tijdje terug hebben kunnen lezen ben ik in bezit van m'n eerste holografische nagellak, en nu komt er een holo topcoat bij!
Deze is van de Essence nail art collectie en is een special effect topper. De naam is 04 Hello holo, wat er goed bij past! Het is de bedoeling dat je de topcoat over een andere nagellak doet, want alleen Hello holo dekt niet goed. Ik heb hem bij de Kruitvat voor €1,79 gekocht, er zit 8 ml in het flesje.



 

Het was best moeilijk om de holografische glitters te fotograferen. In de zon zie je ze het beste, dan verkleuren ze en allemaal verschillende kleuren. Hier op de foto is het meer zilverkleurig.


Doordat de foto wazig is, zie je holografische glitters beter.


 Over het blauwe lakje Barry M Indigo heb ik twee laagjes van Hello holo aangebracht. Eigenlijk had ik na één laagje al heel veel glitters op mijn nagels, dus wil je maar een subtiel effect moet je een heel dun laagje aanbrengen!


Hier heb ik Catrice Hot Or Not? als basis gebruikt, en subtiel wat glitters aan de nagelriemkant van m'n nagels gesponst met een stukje van een schuursponsje.

Het mooie van dit lakje is dat je hem over elk lakje kan doen, het maakt niet uit welke kleur je als basis gebruikt!

5 reacties:

beautyforgirls zei

Wauw, de leuke combinatie van roze vind ik zo creatief gedaan. Leuk hoor.
Liefs, xxx

Christel zei

Ziet er leuk uit.

xNiess zei

Leuk hoor!

xcharr zei

Heb je leeuk gedaan!

x

xLovelylife zei

die met dat roze en in je nagelriem ziet er heel erg leuk uit! netjes gedaan.

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...