25 november 2011

Essence Vampire's Love


Ik vond het wel weer eens tijd om een bezoekje te brengen aan het Kruitvat. Ik heb even gekeken bij de schappen van Catrice en Essence, om de limited editions en de vernieuwde lakken van Catrice te bestuderen.  Ik heb uiteindelijk twee lakjes gekocht, een van de Vampires love limited edition van Essence en een van Catrice.



Vandaag heb ik swatches gemaakt van Essence 01 Gold old buffy van de Vampire's love edition. Ik vind het een erg mooie limited edition die hele mooie producten heeft! Ook leuk dat het gebaseerd is op Twilight.
Ik wilde eigenlijk de nagellak True love kopen, maar helaas was deze er niet. Ik ga nog in een ander filiaal kijken, en hopen dat ze hem daar wel hebben.

Gold old buffy heb ik gekocht bij het Kruitvat voor €1,79. Er zit 10 ml in het flesje, net zoveel als Catrice nagellak.






Ik heb voor de swatches 2 laagjes gebruikt, en dan dekt de nagellak uitstekend. Het is een zwarte kleur met heel veel kleine gouden glitters erin. Heel mooi, en vooral in het zonlicht gaat het heel mooi glinsteren. Beetje jammer alleen dat de zon niet meer zo vaak te voorschijn komt. De laatste foto is met flits gemaakt, zodat je de glitters ziet glinsteren.

Kortom, een heel mooi donker lakje voor de herfst/winter, en niet gewoon zwart maar met gouden glitters.

Ik heb m'n best gedaan om goede foto's te maken, maar door het slechte weer van de afgelopen dagen was het heel moeilijk omdat ik weinig licht had. De eerste foto komt het beste overeen met de werkelijke kleur!

2 reacties:

beautyforgirls zei

Wat een mooie dekking.
Liefs, xxx

Christel zei

Ik vind hem echt mooi. Jammer dat ik nog steeds in mijn no buy zit. Ik heb je bekroond tot Versatile blogger. Je kunt de award hier claimen als je wilt: http://schoonheidbijchristel.blogspot.com/2011/11/versatile-blogger-award.html#more. Liefs, Christel

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...