14 november 2011

Nail art - Hollandia!


Ik had weer eens veel tijd en zin om een nail art te maken! Hier zie het resultaat, de kleuren van de Nederlandse vlag. Ik heb al eens eerder zoiets gemaakt, alleen dan met andere kleuren.
In dit artikel heb ik uitgelegd hoe je dit maakt. Je hebt er alleen plakband voor nodig, dus eigenlijk niet zo heel moeilijk. Alleen je moet gewoon heel veel geduld hebben, omdat je steeds moet wachten tot de nagellak droog is. Gelukkig bestaat er sneldrogende topcoat, alleen dan nóg moet je wel even wachten anders trek je de nagellak mee met het plakband. 



Hier heb ik alleen nog het witte vlak over de blauwe nagellak gedaan, wat er op zich ook wel leuk uitziet. En dit duurt natuurlijk iets minder lang, als je het zo laat.
De nagellak die ik hiervoor heb gebruikt zijn de Special nail polish van Konad in blauw, rood en wit (ze hebben verder geen naam). Dit zijn kleuren die heel goed dekken, wat het mooist/handigst is bij deze nail art.
Ik vind het best goed gelukt, beter dan de vorige keer. En heb er nog aardig wat opmerkingen over mijn nagels gehad, wat altijd leuk is :)


4 reacties:

Evelien zei

gaaf gedaan!

beautyforgirls zei

Heel leuk gedaan. Creatief.
Liefs, xxx

Ellen zei

Ik vid het heel mooi en origineel

Christel zei

Ziet er leuk uit.

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...