6 november 2011

Trind - Perfect Culticle & Nail set


Vanmiddag ben ik even langs de DA geweest, en heb toen dit Trind setje gekocht. Het zijn drie verschillende verzorgingsproducten voor de nagels; de Culticle Balsem, Nail Balsem en Nail Repair. Dit alles heb ik voor €22,95 gekocht. Een aardig groot bedrag vind ik, maar dan heb je ook meteen drie flesjes. Als je ze los koopt kosten ze €13,95. Het is dus veel voordeliger om een setje te kopen! 




Ik ben erg benieuwd naar de producten, aangezien ik er al zo veel positieve reviews over heb gelezen.  Ik zou even in het kort uitleggen waar elk flesje voor dient, en hoe vaak je het moet gebruiken.

Culticle balsam:
Hydrateert de nagelriemen en voorkomt dat de nagelriemen uitdrogen. Houdt natuurlijk vocht langer in de huid vast. Tweemaal per dag gebruiken.

Nail Balsam:
Hydrateert de nagels en voorkomt dat de nagels uitdrogen. Helpt het scheuren, breken en splijten van de nagels te voorkomen. Tweemaal per dag gebruiken.

Nail Repair:
Versterkt de nagels. Houdt de nagels soepel zonder ze hard en breekbaar te maken. Helpt het scheuren, breken en splijten van de nagels te voorkomen. Tenminste 2 weken lang dagelijks, na 2 weken éénmaal wekelijks gebruiken.

Alle producten zijn dus voor een betere conditie van de nagels, en zorgen ervoor dat je mooie nagels hebt zonder dat ze gaan scheuren, breken en splijten.
De Nail Balsam en Culticle balsam zijn olie- en vetvrij, dus je kan na deze gebruikt te hebben meteen Nail Repair of nagellak aanbrengen.


Dit boekje zat bij in de verpakking. Er staat informatie in over bijvoorbeeld de opbouw van de nagel en nagelproblemen. Ook staan alle producten van Trind beschreven waar het voor dient met een gebruiksaanwijzing. 

Op het moment zijn mijn nagels er echt slecht aan toe. Ze zijn uitgedroogd en ik krijg snel scheurtjes in m'n nagels. Ik ga dit Trind setje voor ongeveer 2 weken uittesten, en dan na die tijd schrijf ik een review over het resultaat en of het de conditie van mijn nagels verbeterd. 
Ook heb ik een nieuwe handcrème die ik nog aan het testen ben, daar kunnen jullie ook nog een review van verwachten. 

4 reacties:

sofiexx zei

Wat leuk :)

beautyforgirls zei

Wat een fijne set, ik heb hier veel goede dingen over gelezen.
Liefs, xxx

Christel zei

Dit lijkt me een hele fijne set.

Laura. zei

Lijkt me echt een fijne set! xx

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...