17 december 2011

Collistar - Melanzana Glitter


Collistar is een italiaans merk, wat voor mij nog vrij onbekend is. Deze lak is gemaakt in Milaan, en heeft de naam 42 Melanzana Glitter. Melanzana is italiaans voor aubergine. Ik heb de nagellak gekocht bij de DA voor €6,95 met korting. Zonder korting betaal je er €12,25 voor, een behoorlijke prijs vind ik.



Het flesje heeft een aparte vorm, met een gouden dop en gouden letters. Ik vind het er best chic uitzien.



Hierboven mijn nagels in daglicht. De zon was even weg, maar toch kun je de glitters goed zien.



In de zon glinstert de nagellak heel mooi!


Het is een duochrome nagellak, maar dat was best moeilijk vast te leggen op foto. Hierboven zie je een foto van het flesje, en kun je de duochrome glitters wel heel goed zien.

Ik heb voor de swatches twee laagjes aangebracht. Met één dik laagje dekt hij ook goed, maar bij twee weet je zeker dat hij goed dekt. Het kwastje is breed, waardoor het  makkelijk lakken is. De nagellak droogt gemiddeld tot snel. Ik vind het een mooi lakje, erg geschikt voor de winter.


4 reacties:

sofiexx zei

mooie kleur voor in de winter :)
collistar lakjes zijn altijd supermooi xx

beautyforgirls zei

Wat een apart kleurtje, heel mooi.
Liefs, xxxx

Nathalie zei

Wat een bijzondere kleur! Erg warm, ook leuk voor in de winter. x

Bibiane zei

Oh wat een super mooie kleur! Lekker winters :)

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...