6 december 2011

Nail art - Ruitjespatroon


Deze nail art heb ik gemaakt met de Essence imageplate 02 style it up! en Etos Long Lasting nailpolish 03 (witte nagellak). Eerst heb ik twee laagjes aangebracht van de witte nagellak, en daarna de stempel aangebracht met Pieces Texudo Black. Wel vind ik dat de stempel niet altijd even goed op de nagels komt, ik vind toch dat Konad betere stempels heeft. Je moet echt snel werken, zodat de nagellak goed pakt op de stempel. Als de nagellak eenmaal gedroogd is in het patroon van de imageplate lukt het niet meer.


6 reacties:

Marijke zei

Ziet er echt super leuk uit!
Lekker speels, maar toch ook wel netjes eigenlijk.

beautyforgirls zei

Deze ziet er wel heel speels en creatief uit.
Liefs, xxx

Nathalie zei

Erg mooi gedaan! x

xcharr zei

xsuperleuk!

sofiexx zei

heel leuk , origineel xx

Myrthe zei

Wauw echt superleuk het doet me denken aan michael jackson :p

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...