14 december 2011

Trind Metallica - CC144


De laatste tijd ben ik steeds meer op zoek naar nagellakmerken, waarvan ik nog geen nagellak van heb. Eerder kocht ik altijd heel veel Catrice nagellak, maar ik vind het wel eens tijd om nieuwe merken uit te proberen. Zo ook Trind. Daar heb ik al een verzorgingsetje van, maar nu dus ook deze nagellak uit de Metallica lijn uit de najaarscollectie van 2011.



Dit is Caring Color 144, een van de vier metallic lakjes. Wel een beetje jammer dat ze geen leuke namen hebben, want zo kan ik ze minder goed onthouden. De prijs die ik er voor heb betaald is €9,95 en er zit 9 ml in het flesje. 



De nagellak heeft een metallic aubergine kleur, wat ik heel mooi vind! Het staat ook nog eens goed bij m'n nieuwe vest van de H&M :) (zie eerste foto). Voor de foto's heb ik 1 laagje aangebracht, en dan dekt de nagellak al goed. De droogtijd is snel, wat ook weer een voordeel is.

Trind is te koop bij onder andere DA, Etos en Douglas.

2 reacties:

beautyforgirls zei

Wat een prachtige kleur nagellak.
Liefs, xxxx

Judith zei

Mooi kleurtje is dit :)

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...