16 december 2011

Trind Perfect Culticle & Nail set - Mijn oordeel



Al een tijdje terug heb ik een artikel gewijd aan mijn nieuwe Trind Perfect Culticle & Nail set. Heb je dat artikel nog niet gelezen, klik dan hier. Daarin heb ik verteld waarvoor het setje is bedoeld, en na het ongeveer 4 weken te hebben gebruikt ga ik mijn oordeel geven. Ik moet er wel bij zeggen, het was de bedoeling dat ik in de tijd dat ik het ging uittesten geen nagellak op had, maar daar heb ik me niet aan gehouden. Ik kon het niet laten om 4 weken geen nagellak te dragen, voor een nagellakliefhebber als ik is dat bijna onmogelijk. Eigenlijk hoef je het maar 2 weken te gebruiken voor resultaat, maar doordat ik wél nagellak droeg heb ik het 4 weken getest. Toch denk ik dat mijn oordeel wel een goed beeld geeft. Ik ga per flesje uitleggen wat het voor effect had voor mijn nagels en nagelriemen.


 Culticle balsam aangebracht op nagelriemen

Ik begin met de Culticle balsam. Deze heb ik tweemaal daags aangebracht op mijn nagelriemen. Nadat het een beetje was ingetrokken (2 min ongeveer) heb ik het ingemasseerd. Het is een gelly substantie en niet vet. Nadat ik het had ingemasseerd voelde mijn nagelriemen zachter aan en waren ze een stuk minder droog. De Culticle balsam werkt heel goed. Ik had bijna geen velletjes meer rondom mijn nagels, terwijl ik normaal gesproken best veel last heb van velletjes.

Nail balsam aangebracht

Dan de Nail balsam. Deze moet je eigenlijk ook tweemaal daags aanbrengen. Aangezien ik bijna elke dag nagellak op heb gehad is me het dus niet gelukt om het elke dag aan te brengen. Ongeveer 4 keer per week heb ik het gebruikt denk ik. Maar ik denk dat het alsnog geholpen heeft. Mijn nagels zijn een stuk minder droog, de velletjes en oneffenheden op mijn nagels zijn een stuk minder geworden. Ook heb ik nu minder last van brekende nagels en scheurtjes.

Nail repair aangebracht

De Nail repair is een nagelverharder, deze gebruikte ik als base coat voor mijn nagellak. Mijn nagels werden er zeker sterker van, want ik heb nu minder last van brekende nagels en scheurtjes. Ik merk echt het verschil. Een nadeel van een nagelverharder is dat het je nagels uitdroogt, doordat het vocht uit je nagels wordt gehaald. Daarvoor is dus de Nail balsam, om het vochtgehalte op peil te houden en droge nagels te voorkomen.

De Culticle balsam en Nail balsam ruiken allebei hetzelfde, een hele aparte geur maar ik vind het best lekker ruiken. Ik kan het echt niet met iets vergelijken. De Nail repair vind ik daarintegen niet lekker ruiken, echt een typische nagellakgeur. Na de flesjes 4 weken gebruikt te hebben, is er al best een grote hoeveelheid uit de flesjes. En dan vooral de Culticle Balsam want die heb ik het meest gebruikt (zie foto's hierboven). Doordat de Culticle Balsam en Nail balsam niet vet zijn, kun je meteen nadat deze twee zijn ingetrokken de Nail repair aanbrengen.


Zo zagen mijn nagels eruit voordat ik Trind gebruikte, Niet echt mooi he? Mijn nagels waren er écht aan toe om eens goed verzorgd te worden. Er zaten veel velletjes op mijn nagelbedden, doordat ze waren uitgedroogd. Ook mijn nagelriemen waren erg droog en ik had last van velletjes langs de nagelriemen.


En hier het resultaat na het Trind setje gebruikt te hebben! Ik vind het echt een heel verschil. Mijn nagels zijn veel egaler, minder velletjes op en langs de nagels. Ze zijn niet meer zo droog.  Het ziet er gewoon veel verzorgder en gezonder uit.

Dit Trind Perfect Culticle & Nail set heb ik gekocht voor €22,95 bij de DA. Het is aan te raden om de 3 flesjes samen te kopen, omdat het elkaars werking versterkt en het is voordeliger als je ze in een keer koopt. Bij mij heeft dit Trind setje erg geholpen, want mijn nagels zijn sterker, zien er verzorgder uit en breken minder snel af. Ik ben zo blij dat ik dit gekocht heb! :)

4 reacties:

Christel zei

Dat ziet er goed uit! Ik heb ook altijd last van droge nagels en nagels die inscheuren na veel nagellak gebruik.

beautyforgirls zei

Echt een hele verbetering, dit spul helpt opzich echt wel.
Liefs, xxx

sofiexx zei

IK zie echt verbetering , misschien moet ik dit ook eens gaan proberen :D

Vic zei

ziet er goed uit! Ik ga t ook een keer proberen.

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...