9 januari 2012

Essence - Make it golden


 Jullie hebben dit lakje vast al wel voorbij zien komen. Essence - 67 Make it golden is een gouden glitter lakje van de Colour&Go lijn. Ik wist eerst niet zo goed waar je deze gouden glitters goed mee kan combineren. Zonder basislaag vind ik het niet zo mooi, want het is een sheer lakje. Maar ik vond al gauw genoeg veel voorbeelden op internet. Zo kan je het combineren met blauw, zilver en goud. Maar volgens mij staan de meeste kleuren er wel bij.



Deze combinatie zag ik bij Pinky Polish, en vond het echt heel mooi eruit zien! Dus daarom gecombineerd met een goud lakje. Eerst heb ik twee laagjes Gosh - Gold aangebracht, en daarna twee laagjes Essence - Make it golden.


De glitters hebben verschillende groottes, zowel hexagons als kleine ronde glitters. De lak droogt snel waardoor je snel nog een laagje kan aanbrengen voor een nog meer glitterig effect. Ik heb Make it golden gekocht bij het Kruidvat voor €1,29.

Vandaag is er weer zo weinig licht buiten, en het was daarom erg moeilijk om mooie foto's te maken. Ik heb geprobeerd de scherpste foto's uit te kiezen. Nu maar hopen dat de zon gauw weer tevoorschijn komt!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...