5 januari 2012

W7 Crackle - Earthquake Gold


Ik denk dat jullie de laatste tijd al genoeg crackle lakken hebben gezien, maar toch wilde ik deze nog even laten zien! Dit is het eerste lakje van W7 in mijn collectie. W7 heeft heel veel verschillende crackle lakken in de mooiste kleuren. Ik heb deze gekocht bij de Op=Op shop en heb er €3,99 voor betaald. Laatst zag ik ze ook bij de DA, maar toen hadden ze geen goud. W7 is ook te koop bij verschillende webshops.



Ik heb eerst een laagje van Catrice - 190 Wrapped Around My Finger opgedaan, en daarna een dun laagje van W7 - Earthquake Gold. Dan heb ik nog een laagje Vite Seche topcoat aangebracht.


De crackle lak vond ik moeilijk aan te brengen, het is anders dan andere crackle lakjes. Ik zal even wat puntjes opnoemen waar je rekening mee moet houden.-
- Ten eerste moet je de lak goed schudden.
- Ook moet je er voor zorgen dat je basislak goed droog is, voordat je de crackle lak aanbrengt. Ik had namelijk bij sommige nagels dat de nagellak blijkbaar nog niet goed droog was, en de rode nagellak werd meegenomen met het goud. Dat zag er niet zo mooi uit, want de kleuren gingen zich iets vermengen.
- Dan moet je opletten dat je een niet te dik laagje aanbrengt. Als je een dik laagje aanbrengt breekt hij minder mooi open. Probeer niet twee keer over hetzelfde stukje goud te lakken, want dat wordt niet mooi.
- Als laatst is wel aan te raden om er een topcoat overheen te doen, omdat het goud er anders nogal dof uitziet. Met een topcoat gaat het weer mooi glanzen, en blijft de nagellak natuurlijk langer zitten.

Ja, dat was nog wel een hele beschrijving hoe je het moet doen! Maar het valt mee hoor, je hebt het gauw genoeg door. Ik ben heel blij met deze crackle lak. Ik had eerst alleen maar zwart, en dit is een keer wat anders. Goud is goed te combineren met donkerroze en donkerblauw.

En oja, het is een beetje laat. Maar ik wens jullie een gelukkig en gezond 2012! :)

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...