10 februari 2012

Essence - Irreplaceable




Dit lakje heet Essence - 50 Irreplaceable, en zit alweer een hele tijd in de Colour & Go lijn. In het begin wist ik niet zo goed wat ik ervan moest vinden, en nam hem daarom maar niet mee. Maar toch was ik wel benieuwd, en heb hem dan nu toch gekocht bij het Kruidvat. De nagellak kost €1,29. Om de prijs hoef je hem dus niet te laten liggen.



Ik vind de kleur echt heel apart. De nagellak heeft een beige, lichte taupe-kleurige basis met daarin hele mooie gouden glittertjes. Het is niet echt een hele opvallende kleur, ik vind het meer een nude kleur.



Het kwastje lakt erg makkelijk, en de droogtijd is snel. De nagellak dekt erg goed, al na twee laagjes.

Ik vind het een mooie kleur, maar het past niet bij mijn huidskleur. Het is denk ik niet echt een lakje wat een vaak ga dragen. Toch wel een heel speciaal lakje, en hou je van iets minder opvallende nagellak dan is dit wellicht iets voor jou.

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...