15 februari 2012

Glitter Gal - Copper 3D/Holo


Ik kan wel zeggen dat dit lakje een van de mooiste is die ik heb! Ik heb al eens eerder verteld dat ik holografische nagellak echt heel mooi vond, maar eigenlijk kon ik nooit eentje vinden met een heel erg holografisch effect. Nou deze is echt wel duidelijk holografisch.


Ik heb Glitter Gal - Copper gekocht bij Enchantra voor €11,95. Dan heb ik ook nog de sneldrogende topcoat van Seche Vite gekocht, want mijn vorige begon zo dik te worden dat het niet meer fijn smeert. Deze heb ik gekocht voor €7,95. Ik heb al meerdere malen besteld bij Enchantra, en ben er altijd heel tevreden over. Ze doen bij elke bestelling een velletje met Konad nail art stickers, wat altijd leuk is.



Er zit 9 ml in het flesje. Het lijkt op het eerste gezicht een klein flesje, maar er zit toch even veel in als Trind nagellak.

Op de foto's draag ik drie laagjes. Met twee laagjes dekt hij ook prima, maar met drie wordt de nagellak ietsje donkerder, het holo effect blijft hetzelfde. Sorry van de bom van foto's die nu komen, maar ik was iets te enthousiast en kon niet kiezen uit al die foto's die ik gemaakt heb! ;)




Bovenstaande foto's zijn genomen in zonlicht. In de zon zie je het beste dat de lak holografisch is. Eigenlijk wilde ik deze post al eerder plaatsen, maar ik kan steeds nog geen foto's van de lak in de zon wat juist het mooiste is. Vandaag kwam dan eindelijk even de zon tevoorschijn.



Dit is een foto met echt minimaal holo effect, dit is genomen in de schaduw. Als er al maar iets licht op schijnt wordt het holografisch, zelfs in de avond met kunstlicht is het nog heel mooi.




 

De laatste drie foto's zijn genomen in daglicht.

De nagellak heeft een dunne substantie, waardoor het fijn lakken is. Glitter Gal heeft nog meer holografische nagellak, waar ik er zeker nog wat van wil hebben. Hopelijk zijn jullie niet gek geworden van al die foto's, maar ik vind de lak gewoon echt gorgeous!

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...