2 februari 2012

Nail art - Snowy Winter Night


Vandaag deze nail art geïnspireerd op het winterse weer! Vanaf deze week kunnen we wel zeggen dat het écht winter is, want brr wat is het koud buiten! Het is leuk dat we nu weer kunnen schaatsen, maar ik heb liever toch een temperatuur van boven het nulpunt.


Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig geblogt heb. Ik had even geen inspiratie! Doordat ik heel weinig vrije tijd had, kon ik maar geen leuke nail arts bedenken. Ik kan hier nog wel langer op doorgaan, maar het komt erop neer dat ik ga proberen regelmatiger te bloggen. Want ik wil het echt niet opgeven, ik vind het veel te leuk. So let's be positive! :)


Maar genoeg geklets, ik ga jullie uitleggen hoe ik deze nail art heb gemaakt.

Stap 1
Eerst heb ik een basecoat aangebracht, en daarna twee laagjes van de blauwe nagellak van Barry M in 312 Indigo. Trouwens dit is echt een aanrader, mooie kleur en heel makkelijk aan te brengen.

Stap 2
Om de witte 'sneeuw' op mijn nagels te krijgen heb ik een sponsje gebruikt. Ik knip altijd gewoon een stukje van een zo'n keuken schuursponsje. Dan heb ik wat witte nagellak van de Etos op een stuk zilverfolie gedaan, en daar het kleine sponsje ingedipt. Zorg ervoor dat er niet te veel nagellak op het sponsje krijg. Je kan beter meerdere laagjes over elkaar aanbrengen, dan meteen heel veel wit te gebruiken. Je begint te sponzen aan de kant van de nagelriem en naar nagelrand gebruik je steeds minder witte lak, zodat je dat gradient effect krijgt.

Stap 3
Als laatst heb ik op elke nagel met een topcoat een steentje op de nagel geplakt. En om er voor te zorgen dat alles goed blijft zitten nog een laagje topcoat aangebracht.


Nou, ik vind de nail art toch wel echt iets voor de winter. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...