29 februari 2012

New Catrice - Birdy Reloaded


Vandaag swatches van het tweede nieuwe lakje van Catrice in mijn stash. Dit is 700 Birdy Reloaded, een warme gele kleur met kleine glittertjes. 


Het nieuwe assortiment ligt nu sinds kort in het Kruidvat. Ik heb dit lakje voor €2,49 gekocht. De lakjes hebben dus dezelfde prijs gekregen als de andere nagellak van Catrice.

 

Bovenstaande foto is gemaakt in kunstlicht, hier lijkt de kleur heel fel, maar in werkelijkheid is dat minder.


De eerste en laatste foto zijn gemaakt in daglicht, en deze komt goed overeen met hoe hij er in het echt uitziet. De glittertjes zie je bijna niet meer terug op de nagels. Ik heb twee laagjes gebruikt, maar met drie zou nog iets beter zijn geweest. Je ziet nu namelijk nog iets de witte randjes van m'n nagels, al is dat op de foto's bijna niet te zien.

Over het kwastje heb ik in mijn artikel van The Pinky And The Brain al verteld. Ik vind het kwastje niet fijn, doordat ik er minder precies mee kan lakken aan de randen. Ook lijkt het dat de substantie dikker aanbrengt. Maar er zijn ook veel mensen die het kwastje wel een verbetering vinden. De droogtijd van de nagellak is redelijk snel.

Birdy Reloaded is een soort 'vervanger' van Bye Bye Birdy, die uit het assortiment is gehaald. Bye Bye Birdy is lichter, zonder shimmer, en dekt minder goed. Toch vind ik de kleur van Bye Bye Birdy mooier, doordat die iets feller is.

Birdy Reloaded is een opvallend zomers kleurtje, die ik deze zomer denk ik vaak ga dragen!

0 reacties:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...