18 februari 2012

New Catrice - The Pinky And The Brain


Ik was laatst winkelen in de stad, en toen zag ik dat ze bij het Kruidvat het nieuwe assortiment van Catice hadden. Ik natuurlijk blij, en kijken wat voor moois er nieuw was. Nieuwe nagellak, mascara's, oogschaduws en ga zo maar door. Ik heb bescheiden twee nagellakjes gekocht en een blush. Dit lakje heet 790 The Pinky & The Brain, en is ge├»nspireerd op een Amerikaanse serie.




Catrice heeft kwastjes van de nagellakken vernieuwd. Ze zijn korter, breeder/dikker, en iets ronder afgesneden. Ik vind het persoonlijk niet een verbetering. Doordat de kwastjes breder en ronder zijn, is het moeilijker om de randjes van mijn nagels te lakken zonder uit te schieten.  Maar misschien is dat een kwestie van wennen. Wel blijft er meer nagellak aan het kwastje zitten, waardoor je makkelijk in een keer de nagel kan lakken zonder weer terug in het flesje te dippen.


Toen ik thuis was, zag ik dat ik nog een roze lakje had die er wel erg op leek. Maar toen ik het beter in het licht bekeek bleek toch dat er wel een verschil in zat. The Pinky And The brain is een stukje donkerder dan Hot Or Not?, dus gelukkig niet hetzelfde!



Ik heb twee laagjes gebruikt, maar drie zou misschien nog iets mooier zijn. Soms zie je mijn nagelrandjes nog licht er doorheen schijnen, maar ik vind het zelf niet echt storend.

De kleur vind ik echt tof! Heel fel donkerroze, wat erg mooi afsteekt tegen mijn huidskleur.  Ik heb de foto's iets bewerkt, zodat ze beter overheen komen met de werkelijke kleur. Eerst leek de kleur namelijk veel lichter.
Het is wel echt een vrolijk zomers kleurtje, maar ik draag hem ook gewoon nu in de winter :).

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...